Secolul XXI a adus rasturnari de situatii pe toate planurile, probabil cele mai resimtite la nivelul individului fiind cele legate de viata de familie si de cea profesionala. Incepem sa petrecem foarte mult timp la locul de munca, prioritatile sunt legate de dezvoltarea profesionala, de bani si de lumea materiala. In acest context, locul de munca ne-a devenit cea de-a doua casa.

Omul are grija de propria casa, nu-i asa? Implicit, biroul are nevoie de acelasi fel de implicare din partea noastra. Curatenia la locul de munca va creste productivitatea, va crea o imagine pozitiva firmei, dar in primul rand va asigura un mediu de lucru placut. In speta, lipsa acesteia poate duce pe termen lung atat la imbolnavire fizica, cat si la o scadere a randamentului angajatilor.

Pe langa curatenia propriu-zisa, realizata cu ajutorul divestelor produse specializate, este foarte important ca spatiul in care ne desfasuram activitatea sa fie foarte bine aerisit si iluminat natural. Daca imobilul are perete cortina si geamurile nu se pot deschide, incercati sa va umpleti biroul cu plante. Acestea improspateaza aerul si creaza atmosfera calda ideala pentru desfasurarea oricarei categorii de activitati.

Vizual vorbind, lipsa ordinii poate cauza oboseala. La fel si mirosurile neplacute. Aveti grija sa goliti cosurile de gunoi la plecare si sa lasati spatiul asa cum ati dori sa-l gasiti la venire.

Mobilierul si aparatura de birou trebuie curatate zilnic de praf. Mai mult decat atat, tastatura si mouse-ul, care intra mereu in contact cu degetele noastre, trebuie dezinfectate cel putin o data pe sapatamana, deoarece sunt medii optime pentru dezvoltarea de bacterii.

Toaletele si grupurile sanitare sunt totusi spatiile cu cel mai mare risc de imbolnavire a angajatilor. Acestea trebuie dezinfectate zilnic. Firma trebuie sa se asigure ca aici se gasesc in permanenta sapunuri, hartie igienica si dezinfectant pentru maini. Iar angajatii trebuie sa pastreze pe cat posibil curatenia in aceste spatii. Ideal ar fi sa se impuna sanctiuni drastice persoanelor care nu respecta reguli esentiale de igiena.

Marea majoritate a firmelor timisorene au contracte cu firme de curatenie Timisoara. Si pe buna dreptate! Este mult mai usor sa mentii curatenia la locul de munca in momentul in care primesti ajutor specializat de la cineva care se ocupa cu servicii de curatenie Timisoara. Sunt servicii care usureaza existenta la propriu, deci… apelati cu incredere.

foto: freepick.com

Nu sunt comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *